Napsali o nás

Napsali o nás
… za 10 let, co plavu jako skipper mám jen ty nejlepší zkušenosti a to Chartre min.2-4 lodě ročně ….
Pojištění skippera i kauce od YP respektovali všude (i Italové i když s těžkým povzdychem) a drobné škody se řešily namístě. Přeji všem dobrý vítr v Novém Roku a nekonečné zdraví dívkám z YachtPool.sk
P.B. 29.12.2017
***
… Já jsem s nimi řešil zádržné z karty loni. Po zaslání / e-mailem / papírů které potřebovali, jsem měl cca za neuvěřitelných 5 dnů peníze na účtu / a nebylo to málo /. Takže já už jen tam.
(Příspěvek uživatele Kleso:  »pon bře 20, 2017)

***

…“Já si beru od YP kompletní pojištění, tedy kauci, odpovědnost a zdraví při nehodě. Stojí mně to 350 EUR/rok a je to částka, kterou jsem ochoten obětovat. To je na každém, jak se k tomu postaví. Nehoda se může stát kdykoliv, stačí, když někdo dostane při halze ráhnem. Můžeš jim stokrát říkat,
aby dávali pozor, ale potom uvidí vedle lodi delfína, vyskočí na nástavbu a už je to. Já si raději pojistku zaplatím a když za 20 let budu bilancovat, že jsem na tom ukrutně prodělal, tak to bude jedině dobře.“
(Pema: » pon dub 03, 2017)

***

„Zdravím přátelé,
zasílám aktuální vyřízení pojistky přes Yachtpool.
Událost – prošlápnuta přední lukna
,,,Délka likvidace cca týden po návratu, resp. ohlášení na yachtpool. …Takže za mě velká spokojenost.
(u6ivatel JaOCZ » pon čer 05, 2017)

***

„Kdysi jsem na vás dostal doporučení od známého s velmi dobrou referencí, kterou umocněnou předávám už roky dál a i nadále budu Yacht-Pool.cz doporučovat všem yachtařům kolem sebe.“
Dekuji

Zdenek D. 18.07.2016

***

„Moc dekuji za kladné vyřízení pojistné události.
Jsem rád, že jsem u vás pojištěný (můj syn také) a věřím, že snad už nikdy nenabourám :-)“
Ing. arch. Jaroslav D. 20.10. 2016

***
… jste skvělí, jdu o vas šířit dobru zvěst 🙂
děkujem, Karel. G. 9.08.2016

***

Dobrý večer, oceňuji Vaši osobní i společnosti Yacht-pool pečlivost, s jakou řešíte problém 🙂
Rudolf P. 9.11.2016

***

Dobrý den, děkuji vám za odpovědné řešení mého dotazu. I když pro mě nemáte kladnou odpověď, i tak děkuji, že jste to prostě nenechaly být.
Jaromir P. 13.12.2016